flytt

Jag har flytt sängen eller iallafall förflyttat mig om man så vill.
Sitter just nu i finaste solstolen som är så fin att den bara får stå inne. Vill inte utsätta den för vind.regn.sol. och annat som hör vår svenska sommar till. Därför får min solstol stå i vår farstu som just nu som allt annat i vårt lilla hus är ett byggprojekt. Vår farstu har hittills fått nya fönster och ny ytterdörr och bara det lilla eller jättestora (beror på det man jämför med) ingreppet har gjort att jag fullständigt älskar min farstu. Jag vill och kommer spendera timmar här. Det som just nu saknas, förutom nytt golv, väggar, golvvärme, tak, belysning och inredning, är ett eluttag. Ett eluttag hade gjort farstun komplett! Alternativt en bättre dator med ett batteri som vara längre. Får fundera och undersöka med sambon om vilket som är den bästa investeringen?

Återkommer om det..

Tänk denna fast grå.... Bild lånad från swedoor.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0