Halsfluss och rastlöshet

Har drabbats av en elak halsinfektion som gjort mig sängliggandes i alltför många dagar nu. Detta sängliggande har gjort mig oerhört rastlös men vad gör jag när det inte finns så många alternativ när det känns som kroppen skall ge upp så fort man gör en ansträngning större än en vändning i sängen. Med laptopen som enda sällskap, förutom mina två underbara skruttar (som dock inte förärats med egenskapen mycket keliga) resulterar det i ett väldigt shoppingsurfande. Då jag ännu inte är betrodd med ett överbetalt chefsjobb samtidigt som jag ligger hemma sjuk i sängen och enbart lyfter 80% av min lön är det inte riktigt vad mitt bankkonto behöver just nu. Det är heller inget som min bankman, sambo, räkningar, hus eller plånbok behöver.

Därför mina vänner, fiender, älskare, grannar, anhöriga har jag bestämt mig för att återuppta den här bloggen enbart för att ha något som distraherar mina tankar och fyller ut min tid istället för allt snyggt, vackert, häftig men framför allt välbehövligt och viktigt man kan shoppa på internet.

Vi får se hur länge det varar.

Till viss del är det här ert fel mina skruttar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0